8 Ekim 2009 Perşembe

ADIMIZ NE OLSA

Selamun Aleykum bloğum.
Henüz bi adın yok senin. Bu isim bulma işlerinde iyi olan büyük misal zaten ben değilim. Saatinin, şemsiyesinin herşeyinin adı var. Belki yastığının yorganının bile vardır. Eşyalarını müthiş benimser ve onlara sanki ayrı bi kişilikleri varmış gibi davranır. Okadar manyak değilim henüz :P
Ama üzülme senin bi kişiliğin var sevgili bloğum en kısa zamanda sana bi isim bulcam söz. Ve seni müthiş benimsicem. Ablamın zülfikarı yada gilbertı gibi:P

P.S. Önerilere açığım...

30 yorum:

Derya dedi ki...

Zülfikar'a ismini Saciit'le beraber verdiydik. O zamanlar bu kadar sinir bi tip değildi, tahammül edebiliyodum. Hey gidi günler...
Biloğuna en kısa zamanda bir isim bulalım diycem ama aramakla bulunmaz kendi gelir bir gün diline. :P

sacidu dedi ki...

ablanın sorunu genetik değildir umarım ebru. senin için dua ediciiz :p

foto makinasını biliyorum. şemsiyeyi. saatinin ismi ne?

sacidu dedi ki...

dimi derya, ne güzel günlerdi :p

bence de zamanla kendisi kazansın ismini kızılderililerde olduğu gibi.

ebrum dedi ki...

bak onu unutmuştum. deryoş nevresimlerininde isimleri var mı doru konuş. sacit korkma benim sadece göbeğimin adı var

ebrum dedi ki...

ama evlenen ceylan gibi bi ismi olmasın lütfen soluk kanat falan:P

Derya dedi ki...

Nevresimlerimi ben bizzat kendim seçmedim ki benimsiyim. Ne isim vercem onlara hıh! Ayrıca yeni saatimin bir adı olmadığını hatırladım sen söyleyince. Gilbert öleli çok oldu biliyosun. :(

ebrum dedi ki...

sen saat takmıyosun ki hangi saatin. gilbertta o sebepten mefta olmuştu ya. ayrıca yanlışlıkla senin yastığını kullandığımız zaman niye böğürüyon o zaman benimsemediysen

Derya dedi ki...

Yastığım ortalık malımı ya benim. Ayrıca nasıl yanlışlıkla herkesin rengi belli be kardeşim. Ben pembeyim ya! Bunu ezberlemenin nesi zor pis sarı. :P

ebrum dedi ki...

hadi be ordan ben napiim senin yastığını. rengi bana daha çok uyuyo diye başta onu istemiştim sadece. sarı renkde güzel bence benim bi sorunum yok çirkinleşme hemen

Derya dedi ki...

Ayrıca da telefonum bozulunca mecburen saate döndüm. şimdi isim vermek şart oldu. Telefon tamirden gelmeden önce bulmamız lazım yoksa yalan olur. :)

Derya dedi ki...

Sacit senin yorumunu atlamışım. evet kendi kazansın. Senin sacidmisal ismini kazanman da yaptığın kahramanlıklara bağlı olacak ona göre :P

sacidu dedi ki...

çok zevkli ya. hep bi kardeş kavgası izlemek istemişimdir :p

bu arada derya pembeyi sana yakıştıramadım. siyah fln seçmeliydin :p

bi de bu duyum aldım. ismimin yanında resmim çıkmıyomuş. cins miymişim neymişim. deryanın yanında çıkıyo mu? ben cinssem o da cins :p

ebrum dedi ki...

hayır ayaaanızı denk alın da isimlerin yanında küçük kareler var bitek sende yok. bende bi yorumda bulundum sacit cins olduğu için mi karesi yok diye. olay bundan ibaret

sacidu dedi ki...

hea. çünki benim blogum blogspot değil. mis gibi adresim var sacidu.net diye. hıh :p

bu arada yazıtipin ve rengin iğrenç

sacidu dedi ki...

ti

değişti. bu daha iyi. ama çok büyük.

ebrum dedi ki...

ben hala sen cinssin diye olduunu düşünüyorum.ayrıca sensin iğrenç bloğumla ilgili düzgün konuş

ebrum dedi ki...

bişeyi de beğen

ebrum dedi ki...

oldu mu

sacidu dedi ki...

:)) eminim herkes iğrenç olduğunu düşündü ama kimse benim kadar cesur değil bunu dile getirmek için :p

çogzel oldu bu sefer. müthiş. böyle blog görmedim :)

ebrum dedi ki...

PİNOKYO SACİT. NE DEDİĞİN BELLİ DEĞİL

sacidu dedi ki...

ebru tha man from earth filmini indirsene ya. süper bi film. çok isterim izlemeni.

ebrum dedi ki...

düşünmeliyim

ebrum dedi ki...

nasıl başından sonuna kadar tek bi odada geçiyo ne oluo o odada

ebegümeci dedi ki...

Bi dakka ya bu ismi Zülfikar olanın cismi nedir çok merak ettim. Mmmmm severim Zülfikar ismini bana güzel şeyleri çağrıştırır. Bloguna isim bulmaya gelince don diago olabilir mesela ama erkek karekter gibi. Şu anda geldi bak bu isim aklıma.Ya da esmeralda falan. Aman ne biliyim işte isim koymakta her zaman başarısız olmuşumdur. Epruu cum benim de blogumun ismi yok canım kişiliksiz şahsiyetsiz kimliksiz bir blog benimkisi böhüüüüü

ebrum dedi ki...

işte ben kişiliği olsun istiyorum yazık ona. zülfikar deryoşun heybetli şemsiyesinin adı

sacidu dedi ki...

konuşuyolar sürekli. konuşma filmi. aksiyon maksiyon yok yani. tarih konuşuyolar.

bu arada blogunun yeni renklerini ve yazıtipini ve boyutunu çok tuttum. orda burda beğenmiyo fln demişsin düzeltiyim dedim. moru çok severim :)

ebrum dedi ki...

bende çok severim moru pembeyi. bu arada nasıl bi film öyle yorumlara baktım güzel diolar tek bi odada adamların sürekli konuşmalarının nesi güzel olabilirki

SAKAR HAFİYE dedi ki...

AD KONUSUNDA ÖNERİDE BULUNACAKTIM, OTURAN BOĞA GİBİ BİŞİYDİ. AMA UNUTTUM YA, ÇOK GÜZELDİ AMA :p

sacidu dedi ki...

ya spoiler olur anlatmayım. tarih konuşuyolar diyim işte sadece. sürükleyici bişekilde konuşuyolar ama. sıkıcı değil yani. ben sıkılmadım en azından :)

ebrum dedi ki...

oturan boğa gibi bişeyse iyi ki unutmuşsun:p
Neyse sacit bugün akşam izleriz zaten spoiler olmasın